قصة نغم كنت جالسة مع زوجي في مطعم
ارتبكت جدا..
شاور لي من بعيد بمعنى انا بتصل بيكي
انا لم اعرف ارد عليه امي كانت بجواري تبحث عن تاكسي فاضي
امي اوقفت تاكسي و ركبت انا و هي و طلبت من السائق ان يقود الي البنك
ارتبكت جدا..
شاور لي من بعيد بمعنى انا بتصل بيكي
انا لم اعرف ارد عليه امي كانت بجواري تبحث عن تاكسي فاضي
امي اوقفت تاكسي و ركبت انا و هي و طلبت من السائق ان يقود الي البنك
عندما مشي التاكسي رايت عمار يتبعنا بسيارته
و صلنا الي البنك..
رايت عمار ينزل بسيارته في جراج البنك
دخلت البنك انا و امي و اخدنا رقم و جلسنا في انتظار دورنا
فجأة رايت عمار يدخل بثقة و يسلم علي الامن و موظفي البنك و يدخل و كانه معروف في المكان و يجلس بجواري كنت انا في المنتصف بين امي و عمار
امي لم تلاحظ اي شئ مريب من عمار او تلاحظ اهتمامي به
لانها كانت مشغولة بكتابه ماذا سوف تشتري بعد البنك
بهمس
عمار قال ايه اللي حصل
انا… بابا
عمار باندهاش دخل عليكي
انا… اه
عمار… يا نهار
انا… اعمل ايمائه معناها.. خلاص
عمار.. قولتي له ايه
انا… اشرت الي صباع يدي الشمال ايمائه انه زوجي
عمار… ايه افتكر جوزك
انا… حركت راسي ايمائه الي نعم
عمار… كويس.. انا اسف
انا… اسكت ماما…
كنت خايفه ماما تلاحظ اي حاجه
فجاءه سمعت صوت امي نغم نغم بت يا نغم ايه؟
انا و كاني افيق من غيبوبة
نعم يا ماما
ماما… يلا يا بنتي عشان نمشي
انا… نمشي ايه؟
ماما خلاص خلصت
معقول امي رقمه جه و قامت و وقفت على الشباك و خلصت و انا لم اشعر؟!!
كان عمار يسير خلفنا في كل محل او شارع حتي اشترينا كل مستلزمات المنزل و ذهبنا الي المنزل
ثاني يوم اتصل عمار وقالي عاوز اشوفك ضروري وحشاني اوي اوي ضعفت من كلامه وذهبت اليه وانا في غايه الشوق
عندما صعدت و دخلت الي المنزل …………….
عندما استقبلني عمار و كان عمار يرتدي ملابس خروج كاملة و كانه اتي من الخارج او مستعد للخروج
لتكملة القصة اضغط على الرقم 9 في السطر التالي
دخلت الي الانتريه
كان منزله غايه في الفخامه و الذوق الرفيع في كل مكان تحف و انتكات و ساعات قيمه جدا و علي اليسار يوجد بار عليه مجموعة زجاجات من الخمور و علي طاولة لفافات سجائر و قطعة و اضح انها حشيش
عندما راني عمار انظر الي سجائر الحـ.شـ.يش ضحك و قال عشان ليليتنا فل
و جلست و علي كرسي و جلس عمار و اشار لي علي ركبته كي اجلس علي رجله
لكني رفضت بدلع
دخل الي غرفته و خرج و رفع يده و معه ملابسي التي اخذتها شيماء و اندهشت عندما رايت في يده قميص نومي و بيبي دول الذي اخذتهم شيماء عندما اتت عندي في المنزل
انا… ايه ده؟
عمار.. شيماء عطتهم لي
انا… ينفع كده شيماء الكلبه
عمار.. ضحك.. ايه زعلانه
انا.. لا مكسوفه
عمار.. طيب لما تلبسيهم لي دلوقتي هتعملي ايه
انا… البسهم ايه؟ لا طبعا
عمار.. يضحك ده انتي هتلبسيهم و ترقصي بيهم كمان
انا… ده انت اتجننت باين
عمار… انا عارف انك بتعرفي ترقصي
صوت خبط علي الباب
همس عمار في اذني ده جعفر البواب هنزل معاه تحت عشان فيه مشكلة في موتور المياه نص ساعة و هرجع تاني
البيت بيتك عايز تشربي اي حاجه اشربي
عمار اخذ مفتاح الشقه و خرج و اغلق الباب من الخارج
ترك الموبايل بتاعه علي الكنبه مكان جلوسه
انا اخرجت من شنطي علبه المكياج و بدلت ملابسي و لبست قميص النوم
و ذهبت الي مكان البار انظر الي زجاجات الخمور اول مره اري تلك الزجاجات لا في بيت ابي ولا زوجي ابي رجل مصلي لم يشرب سـ. جـ.ائر حتي و زوجي ايضا لم يدخـ .ن او يجلس علي قهوه
دخلت الي غرفه نومه الحائط عباره عن صور عـ. ـارية للسيدات
و رجال في اوضاع جـ.نـ. سه و فتحت ادراج التسريحه وجدت ملابس داخـ.لية نسائية كتير و بعض الالعاب الجـ.نـ. سه و اعضاء جـ.نـ. سيه و كرباج و كلابشات و علبه منوم
خرجت الي الانتريه مرة اخرى جلست في انتظار عمار
تليفون عمار رن نظرت الي الهاتف
كان الاتصال باسم هايدي شمال
لم اهتم… ظهر اشعار واتس
بفضول فتحت الهاتف و قلبت في رسائل الواتس
كل الرسائل من سيدات
كلها توسلات من سيدات ان يرحمهم عمار من الابتزاز
عمار مصور بعضهم في اوضـ. اع جـ.نـ. سيه و واخد من بعضهم مـ.لـابس داخلية و يبتزهم بمبالغ مالية لكي لا يرسلها الي اهلهم و يفضحهم
لتكملة القصة اضغط على الرقم 10 في السطر التالي